dilluns, 19 d’abril del 2010

NAVALCAN NEWS (by mas press)





editorial:

aquest cap de setmana em gaudit d´uns exel·lents mapes per la practica de l´orientació, un terreny netíssim on donava gust de correr i que permetia unes curses rapidissimes pero alhora tambe prous elements tècnics com torrents i vaguadetes i sobretot moltes roques en la llarga que obligaben a fer una bona lectura del mapa si no es volia tenir mooolts problemes com vaig tenir ocasió de comprovar ben aviat.
en definiva valia la pena el llarg viatge per una de les millors curses de lliga esp. que he fet(tampoc n´he fet gaires)


tema del dia:

comencem dissabte amb la mitja i surto massa accelerat i ja m´embolico a la 1 perdent 3' (tampoc era tan dificil, ostia), torno a fallar a la 4 pero la gran caga... es a la 6 on em deixo portar per les ganes de correr i llavors no se on soc i no trobo la manera de resituarme (es una sensació ben coneguda i tan desagradable,aaarrrggg..) , despres de 7 o 8 min. me´n vaig a intentar trobar la pista fins que me´n surto, continuo be fins a la 11(definitivament no serà un bon dia) a la 17 me´n vaig massa avall(encara no saps llegir corves de nivell???) de la 21 ja me´n oblidava(sort, avui si de mirar be els codis) i encara queda temps de fallar incomprensiblement la 24.
en fi, una llastima amb un mapa tan xulo no saber concentrar-se be i correr amb una mica de criteri, algun dia n´apendrem (espero)

sort que diumenge va sortir el sol (en el meu cap vull dir, es una metàfora,de fet va ploure tota la cursa) vaig começar ben cagat pel dia abans i la 1 l´ataco voltant per la pista per agafar confiança, les 2 i 3 be pero lent, llegint molt en els llocs dubtosos, em passo de llarg la 7 i quan veig on es la 8 quina por!!! la trobo be pero lent, cap a la 12 tinc problemes per passar la valla ( de 5 filferros d´espines, quins cabrons!!!) a la 16 em perdo una mica entremig de tanta pedra i a la 17 agafo el torrent equivocat, pero ho veig a temps i finalment la 19 la busco massa aviat ( aquestes últimes eren rapidissimes , no es podia perdre ni un segon)
al final molt mes content d´aquesta cursa llarga (m´agrada la canya) i te merit vist les condicions amb que la vem afrontar (ja ho explicaré...)
societat:

despres de la cursa de dissabte vem fer un senyor dinar (de fogonet, es clar) i una llarguissima tertulia de sobretaula , mes tard vem anar al poble (renunciant a acompanyar a mr.centollo a practicar l´angles i a fer un model event d´ultrallarga distància) a veure la cursa de la dona, desde la terrassa d´un bar i fent fotos( aqui vem começar amb les birres) fins que vam haber de marxar a buscar un local on poder veure el barça.

esports:

quina merda de partit el barça , ja comença a ser costum que aquella banda facin el millor partit de la temporada contra el barça ( un 0-0 es el millor a que poden aspirar) i tot per fer-li un favor al "maligne", pero no se´n sortiran, guanyarem la lliga i la xampions!!! i arrencarem el carro de la cibeles, vindrà a barcelona per la A-2 i el llençarem al mar desde montjuich!!!!!!!!

cultura i espectacles:

despres del partit , el tapeo , mes birres, vem anar al concert de NACLAVAN (ho he escrit be) i va ser força curiós, al local no hi havia barra i havies d´anar a comprar el beure a un super obert 24h. i fer botellón al carrer, a la porta del concert, tot plegat bastant estrany...
i nosaltres n´ha fent fins a les tres de la nit just abans de correr la llarga i de un viatge de 8 hores, som collunuts!!!!

el temps:

la pluja va apareixer intermitenment el dissabte a la tarda, pero diumenge vaig correr tota la cursa sota la pluja i ho devia haver fet molt els ultims mesos perque tots els planells de la cursa llarga eren autentics aiguamolls, quin xip-i-xap!!!

horòscop:

lleó: t´esperen grans èxits en el futur , fins i tot fama i diners, estaràs de sort
resta de signes: teniu un futur molt negre ple de derrotes, ho sento...

la noia del mes:
animeu-vos que es dilluns!!!!!!


1 comentari:

  1. Ei!!! Que hi fa la foto de la meva amant aquí!! Bromes apart, quina enveja que m'heu fotut tots plegats amb aquestes cròniques i aquests mapes (només d'imaginar-me el terreny m'agafa un no sé què...). I la crònica, un fart de riure!

    ResponElimina