dilluns, 5 d’abril del 2010

CEO2010

Després de fe 4 curses malament(amb la mural per terra),començar el CEO 2010.
Arrenco a mig gas mirant de llegir el mapa bé, a la 2 ja al cent per cent.
A la 3 veig molta gent per tot arreu i tiro per on hi havia més gent i sorpresa, la fita no era la meva.
Al final em puc situa al mapa i ja torno agafa el ritma. A la 7 em torna a passar el mateix (el pitjor fallo).
La 8, la volia passar per la cresta, però quan sóc el coll estic mol cansat i em tiro per la dreta i es mol lent.
La 12 quan sóc a baix, al costat del Muro de pedrer, em trobo una noia i em demana on està (per cert guapa), li ensenyo el mapa 20 segons i mentrestant puc tornar a respira, quan arrenco tiro a la dreta ("vaia tela").
Acabo prou content, després de la "ratxa" que portava!!!
Ressultat: H21A, 32 i al 4 Catala.

LA CURSA DE LA PRESSIÓ!!!

1 posta jo,2 Oriol Andreu,3 Roger Fonseca.
Tenia molts nervis per surti prime i dona la talla!
Sortida em massa i sorpresa, tenia el núm.:30 i em tocava sortir a primera fila, em totes les màquines(quina vergonya). Donen la sortida i emb 2 segons em passen 70 corredors, però em 10 segons estic ficat al mapa i l'interpreto molt bé.
A partir de la fita 7 ja estic mol cansat i pateixo bastant fins a passar el coll, entre la 10 i la 11.
Abans d'arribar a la 11 al camí dubto una mica, a la 15 la començo a buscar mol abans.
La 16 i17 vaig mol lent, em costa llegir el mapa i saber el número de fita. Però faig una cursa molt, i molt bona i l'Oriol i Roge també!!
Ressultat: H-SENIOR, 11 i al 4 catala.


Arrenco mol lent, no entro bé el mapa (escala 7500) em costa trobar-me. La 3 la busco mol aviat, però després ja torno a entrar al mapa. 11 no veig el camí de sota i em poso pel ratllat lentíssim, la busco mol i mol abans.
No les clavo mol bé! Pero estic conten!!
Ressultat: H21A, 12 i al 2 catala.





Ressultat: relleus: H-CADET, 1
FELICITATS PAU LLORENS!!!


Signat: Dani Castellà "Xic" H21A

2 comentaris:

  1. Felicitats a tots els corredors del COB que van anar a Madrid, segur que vau fer un molt bon paper.

    ResponElimina
  2. El comentari anterior el signa el David Tarrés

    ResponElimina