diumenge, 11 de juliol del 2010

EL 1ER JUKOLA 2010

No hi ha paraules per explicar què és el Jukola, s'hi ha d'anar!!!


Model Event:
Surto molt decidit, però poc concentrat, espero trobar el blanc per poder entrar en direcció nord, i al cap de 200m no he vist cap blanc. Entro a la selva, i no entenc els colors del mapa. Quan sóc a la bassa "estany", al cap de 10' decideixo que s'ha de fer tot a rumb, i s'hi va bé, mirar corbes de nivell, i axí començo a orientar-me bé. La 4 i la 7: fallo una mica a l'atac. Resum: molt bé.




La cursa:

Al cap d' 1,5h. sota la pluja amb molt de fred, que ja volia sortir amb el Gore-Tex, sort del Toni (farra) que m'ho va treure del cap. Arriba el Mas i ara em toca a mi. Engego el frontal i poso el màxim de llum, perquè ja veig que serà una cursa molt, i molt dura. La primera la començo a buscar una mica abans, em trobo al Toni en una fita sevai em torno a situar, la 3 me l'ha passo però em puc situar i rectificar. La 4 m'equivoco de turó, però me'n dono compte ràpid. A la 7 em començo a trobar molts corredors buscant la 7, i em penso que me l'he passada, torno enrere, i començo a donar voltes com un ànec sense cap. Al final en una fita que no era meva, l'hi demano a un corredor on sóc, i em torno a situar, "vaia tela", em costa un fallo de 18', ara si que m'haig de concentrar, xq he vist que quan has donat 2 voltes per la selva que marca en blanc, costa molt a tornar-se a situar. I sobretot fer cas de la brúixola, i no fer cas de la gent. Les pròximes 6 fites, ho faig perfecte, de la 13 a la 14 fins a la meitat ho torno a fer perfecte, però aquí em començo a trobar corredors, que se'n van en direcció Est, i sense voler em van tibant, la brúixola em diu que haig d'anar direcció Sud-est, quant ja estic ben acollonit sento: "et puc ajudar?",-em giro, i era el Biel- i li dic: si!, si!, si!! (és com si se m'hagués aparegut Déu, i en català!) i em diu on estic. Mil gràcies Biel. Faig rumb cap a la carretera, a buscar el camí fàcil i ràpid, i tot bé fins al final. Llàstima de la fita 7.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada