dilluns, 31 de maig del 2010

Bèstia ferida 90m 6a+

L'any passat en Chueca, amb l'estimable companyia de l'Amadeu i el Darder, varen obrir aquesta via a malanyeu! Com es habitual l'Adrià em va explicar les mil maravelles!...mmm
Per casualitat aquest dissabte vam apareixa a malanyeu, amb el Dani, Bernat i Xals, ells dos van fer la Neusnidor, i el Dani i jo la Bèstia ferida.
El primer llarg em va costar una mica arribar el primer pont de roca visible desde baix, despres festival de ponts de roca i apratadeta per arrivar a la reunio! (potser lo mes dificil de la via), reunio estupenda de un pont de roca i camalot a caldo.











El segon el va fer el Dani, lleugerament mes facil però nomes amb tres ponts de roca en 45m...
Va arrencar amb solvensia i mica a mica suman metres. Però quan li faltaven uns 10 o 15metres la pressio psicologica de anar a la deriva va poder més!!! i molt gentilment despres de muntar una super reunio i Baixar a veurem, em dona el relleu, confiat pujo com un marques fins el punt més alt, d'aqui ramadeta fins a una savina, encastador, alien i tambe em quedo travat, finalment flanquejo a la dreta per entrar al bosc penjat.














Pugem per la canal de l'esquerra i sortim per la via nadal, fantastica escalada en un estil impecable!!
De cami de baixada ens trobem un "simpatic" llargandaix oscel.lat!

1 comentari:

  1. Tecera repetició de la via Bèstia Ferida...com molaaaa!! la penya s'anima,jo també per repetir-ne d'altres i acabar amb tanta roca verge per la comarca...falta temps i ganes i gent....
    però que bonic que és la muntanya per favor...!!!!!
    Birra pagada per cert!

    ResponElimina