dissabte, 15 de maig del 2010

THE RETOURN OF THE PAU'S BAD

Les meves curses:




com que la introducció de l'historia es feria molt repetida, i el Mas i el Xic ja n'han fet esmena, jo passare a comentar directament les dues carreres del cap de setmana, un cap de setmana que no semblava començar amb bon peu, pero que mica en mica es va anar arreglant.

Cursa del dissabte:
L'inici de la cursa, em va semblar una mica fort, i doncs una tirada llarga la primera fita, i per una vassant tant desnivellada... vaig creure convenient anar a buscar el cami de dalt, per poder corre millor i atacar, un cop identifiques el petit monticle que tenia davant. La fita dos, al baixar, ja em semblava que m'estava desplaçant cap a la dreta, i el veure la fita des de lluny, vaig poder rectificar. Cap a la tres, ja estava fos, i es que feia una calor!!... que sort d'haver-hi aigua a sobre la fita. A la quarta, la vaig catxar una mica, pero res com a la 5, no tindria d'haver creuat el torrent fins arribar a la intersecció de torrents, i es que el costat per on vaig anar era molt més inclnat i dificil de corre, i per aixo també vaig cometre un error paral·lel amb les vaguadetes. Apartir d'aquí, crec que la cursa va anar força rodada, una mica estrevada per el meu estat físic , pero llevat de algun petit error d'atac a la 8 i 12, estic molt content! de com em va sortir.





Diumenge cursa:
Despres de una bona carregada de piles amb el meu "training" amb en Mas i amb en mister Sentoyo ( el Xic no perqué necessitava dormir!...) em vaig llevar a tope!! amb tota la calma del mon, vaig preparar l'estrategia... dormir fins una hora avans de la sortida.., estirar mitja hora avans de la sortida... pujar escalfant a la sortida... i entre tot aixó!, un objectiu... ( pero aquest és secret professional...jeje).

Un cop a la sortida, just avans que fessin entrar la meva sortida, em passa el Xic per el costat i diu: - Aprofita-ho que he perdut 10 minuts!!. Ja podeu imaginar-vos la meva moral!!. Surto, passo per el triangle em llensu a la dreta, pujo i un cop el pla, intento anar a nivell, baixant lleugerament, fins a trobar el cami i la clariana. Aquí vaig dubtar una mica, perque esperava trobar-me el camí avans i aixo em va fer relantir una mica. la 2 cap problema i la tres vaig entrar una mica massa baix, pero bé. 4 i 5 perfecte, 6 em vaig desplasar un pel a la dreta, pero amb el tallat, em vaig ressituar de seguida i a la taaque!!! fins a la 11, on veig que tenia una tirada llarguíssima!! i que era la que vaig veure el Xic passar per la sortida. mentre mirava pk el xic havia anat per el tronja havent-hi el cami que anava de recte, vaig veure l'hora, i segons els meus calculs ( erronis ) vaig pensar que el xic en aquest tirada, va fer 1h i que jo nomes portava 32 minuts, ja podeu imaginar-vos com em vaig omplir d'auforia!!, vaig repassar el mapa dos cops que no m'agues descuidat cap control, i GAS!! per el cami! ( menys a les pujades que era impossible... ), el vaig atacar a nivell per dalt del camí i gas per la vaguadeta, 12, 13, 14, 15 mutivadissim i a tope, sense aire! anant a la 16 pero, no vaig baixar suficient, i em baix cadar massa alt, pero em resituava "rapid" amb un roc i gas!! 17, meta, 59 minuts!! segons els calculs que portava el cap, havia apallissat el Xic!, pero com que també és molt bon corredor, en arribar a la furgoneta, m'adono que no li havia tret tant com em pensava...


Be, aixó es tot, tenia que guanyar el Xic a Cadiz, pero em vaig anticipar a Granada. Segons vaig sentir dir per allà, en ser de un que si perd dues curses a Cadiz tindrà de deixar de fumar...!!! jejeje

Salut i Cames!!








1 comentari:

  1. Colloni Pau, quin nervi!!!!!!
    Jo volia veure una piada d'una repetició,en fi, resto a l'espera de més informació.
    La foto del Xic...brutal!!!

    chuek

    ResponElimina