diumenge, 17 d’abril del 2011

la neurona solitària by Mas

diuen que els homes nomès tenim una neurona.

que no podem fer dues coses a la vegada.

en el meu cas és ben cert

renoi! mira que no era pas tan dificil! nomès tenia que:
1- marcar el control 63
2-beure un glop d'aigua
3-canviar el mapa

doncs es veu que el meu cervell és incapaç d'assimilar aquesta "gran quantiat" de treball mental i nomès vaig fer la tercera de les missions i es clar, em vaig guanyar merescudament el premi a la inutil·litat amb l'odiós: ERROR EN TARJ.

i això que havia fet una bona cursa, amb nomès un error important a la fita 4 (uns 3') i que en general m'ha deixat un bon regust tot i la gran exigència fisica que té aquesta categoria (necessito entrenar mès, mès, mès...) que fa que arrivis al final absolutament extenuat (ahhh, m'encaaanta)
i ara toca concentrar-se de ple en el CEO que es correrà aquesta setmana a Guadalajara i on defensarem el títol que va guanyar Catalunya l'any passat i de ben segur que ho aconseguirem!!!

penjo també els mapes de la cursa de Portugal de la setmana passada per si algú té curiositat per saber com era tot allò.

fins a la pròxima aventura!

Mas

1 comentari:

  1. Quin crack! Llàstima de la fita del canvi de mapa... Segur que no et passa més! ;) Tant tu com el Xic esteu en un moment esplèndit!! Ja tremolo!

    Lleí

    ResponElimina