dimecres, 11 d’agost del 2010

orientació d´estiu by mas

Una de les millors coses que tenim en aquest pais es la possibilitat de estar en llocs i paratges molt diferents en molt poc temps, aixi per exemple, aquest dissabte passat vam passar de un mati passejant per camins i prats de muntanya, nomes amb la companyia d´alguna vaca, per acabar la tarda refrescant-nos a les tèbies aigues del mediterrani mentre es ponia el sol, un dia deliciós!!!!
entre mig, es clar, per no avorrir-nos, una cursa d´orientació a sant pol de mar, i es que no es pot perdre cap ocasió d´entrenar una mica...
en una cursa score i majoritariament urbana es important al primer cop d´ull al mapa "dibuixar" be la ruta a seguir, i es clar, jo no ho vaig fer, surto cap a la 36 (s´havia de fer primer la 39)i agafo el carrer al revés ( genial, per començar...) despres de la 42 m´en vaig a la 53 en lloc de la 43 que era l´ordre bo, pero el pitjor error es despres de la 49 no fer la 45 que la vaig tenir de fer despres de la 32, a mes passant per una clariana guarra plena de petites esbarzes ( i les polaines a casa, que be) i atacant malament la fita, la 46 tampoc la veig be i baixant cap a la 40 tambe tinc dubtes, per acabar a les fites 31 i 33 algun "graciós" havia arrencat les pinces, una llàstima.


sort que tenim alguna popular d´aquestes perqué l´agost s´està fent mooolt llarg sense competició, pero tranquils, que ja queda menys per tornar disfrutar d´una gran cursa...

seguirem informant...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada