dilluns, 1 d’agost del 2011

DESASTRE TOTAL! (by Lleí)

Últimament tinc la sensació que en comptes de millorar, vaig cap endarrera. No estic gens content de les últimes curses que he fet. Dissabte a La Quillane no va ser una excepció. Venia amb bones sensacions, doncs havia entrenat una mica i venia de Croàcia, on vaig córrer en uns terrenys bastant tècnics. L'hora de la veritat... va ser un desastre! Fallo darrera fallo... La fita 1, la 6, la 7 (sobretot!), la 8, la 12 (amb santa castanya sortint d'aquesta!), 14 (molt!) i 16. Les altres també amb fallos, però no tant grans com les altres. El mapa no el puc culpar, ja que a escala 1:15000 es llegia molt bé... el problema va ser que em va costar molt interpretar-lo.

He estat a punt de no posar el mapa, de vergonya que em fa!!!

Bé, però no ens hem de desanimar! La propera cursa anirà millor (perquè pitjor no pot anar, no? O sí?)

3 comentaris: