dimarts, 1 de juny del 2010

No hase falta desir nada mas! (by Lleí)

Em sembla que el Mas ja ho ha deixat tot ben clar: això que va passar diumenge als Relleus ha estat, simplement... MERAVELLÓS!! Potser molta gent pot pensar que no té cap mèrit o, simplement, que vam estar de sort. Potser sí, però nosaltres amb poca cosa ja en tenim prou per estar contents. Primer, perquè hi ha gent molt bona als clubs catalans, i nosaltres no ens considerem d'aquests; segona, perquè som un club jove que no ha guanyat mai res; i tercera perquè ens vam jugar posar al "primer equip teòric" a dos 21A, i deixar a un clàssic (el nostre Presi) en un altre equip. He de dir que no les tenia totes, però veient el resultat, només puc dir: Pau, posa't les piles!!!! ;)

Quant a la cursa, quan vaig veure que el Mas tardava una mica més del "normal" a arribar a la fita vista, vaig pensar que tot estava al seu lloc. Va arribar 9è, i va sortir el Xic. Espectacularment, el Xic, va arribar a fer-me el relleu a mi 5è, a només uns segons dels Xinos i dels Oros. Pobre Xic, no podia ni fer l'últim sprint, estava petadíssim!!! (Xic, deixa de fumar ja d'una p... vegada! Jajaja). Vaig pensar que els Oros potser sí que els podia passar, però els Xinos... l'Aleu... IMPOSSIBLE! Crec que vaig fer una cursa força competa, però també reconec que entre tots els errors podia haver baixat un parell de minuts, no més. Per començar, per arribar al triangle ja em va fer falta més temps del normal (no podia entendre que fos tan lluny, i em vaig parar 3 vegades abans d'arribar-hi!!!). A la 4 perdo mig minut (per mi la clariana estava mal dibuixada...), a la 9 entro a la clariana anterior, la 11 passo la rasa de llarg i la 14 la busco més a la dreta. Per cert, a la 2 adelanto al Francisco Manzano de l'Oros, a la 12 veig darrera meu a l'Aleu, que m'adelanta a la 14 i penso que ja no hi ha res a fer. A l'sprint m'esperen el Mas i el Xic per fer l'entrada plegats, i no la gaudeixo tan com hagués volgut, ja que penso que som 4rts. Sorprenentment, l'Aleu encara no ha arribat. Sí, som 3rs en el Campionat de Catalunya de Relleus 2010!!!!! Increïble! Només ens deixem guanyar pels invencibles BO i COC! I l'alegria no acaba aquí, ja que el Sergio i el Pau aconsegueixen el Campionat Júnior. Moltes felicitats!!! I felicitar també a tots els altres del COB, que van fer curses molt bones. Això va in crescendo!!!

Ah! I felicitats també al David Tarrés i, altra vegada, al Pau Llorens, que divendres passat els van donar el premi Radio Berga a l'Esport d'Aventura i a l'Esportista Masculí amb més Projecció del Berguedà, respectivament.

I naturalment, vull felicitar als meus dos companys d'equip (Mas i Xic), que el diumenge anterior em posaven entre l'espasa i la paret quan em deien: Hem decidit que nosaltres dos no ens separem, o sigui que tu mateix, o vens amb nosaltres 2 o te'n busques 2 més... La mare que us va parir! ;)

3 comentaris:

  1. que significa això que vaig tardar mes del "normal"? que es per tu "normal"?
    pero tranquil que diumenge nomès era un entrenament, d´aqui a 18 dies exibiré les meves millors habilitats orientadores i veureu el que es un temps "NORMAL"

    ens veiem a peguera (una cursa "normal")

    ResponElimina
  2. Ep enhorabona pel podi xik i companyia!!!!
    i per la repetició de la bèstia...que ja en van tres!!!!
    Birra de rigor pagada a conta nostre! per cert, no puc obrir les fotos i em faria gracia,havera si ho arregleu home!!!
    Vinga,una abrassu a tots, i cap a Tastanós ara!!!!!
    (us passo la ressenya de la Tast de Ruda)

    salut

    Chuek'

    ResponElimina
  3. Molt bona feina nois. Diintre de la meva tristesa oceanica, per l'error tant bestial que vaig fer i que va tirar per terra les opcions del nostre equip. Estic molt content de que gent com vosaltres pujes al podium. Felicitats.

    Pd- Mas, per la propera cursa hem veure una ampolla de four roses.

    CArles GO-Xtrem

    ResponElimina